Urtziren Bloga

Urtziren Bloga

viernes, 28 de mayo de 2010

Iragarkien elementuak aztertuz

Anuncios.com web gunetik ikusi ditugun 10 iragarkien azterketa egingo dut. Ikusitako iragarkiak hurrengo hauek dira:
-Toyota “surfer”
-Mahou “paraiso”
-El Corte Ingles “Lavadora”
-FC Barcelona “ems dejarem la pell”
-Iberostar “Deseos”
-Leche Celta “Celtunis”
-Eitb “esta en casa”
-11888 “maleta”
-El Corte Ingles “Emilio Tucci”
-Guggenhein Bilbao “Tall Tree”

Lagin txikia den arren, ezaugarri desberdinetan banatu ditugu azterketa egiterakoan. Produktu guztiek, marka askoren konpetentzia daukatenez eta haien arteko desberdintasuna existitzen ez denez, baliabide emozionalak erabili behar dituzte jendea erakartzeko. Aztertu ditugun iragarkietan, denek baliabide emozionalak erabiltzen dituzte, 11888 izan ezik.

Beste alde batetatik, ikusi ditugun iragarkien erdiak behintzat, umorea erabiltzen dute, hurbiltasuna aurkeztuz eta gazteen xede taldera hurbiltzen saiatuz. Hala ere, daukaten arriskua jendeak produktuarengan seriotasuna galtzea da.

Iragarleak, erabiltzen dituzten beste estrategietako bat, ospetsuen erabilera da. Era honetan, jendea produktuaz fidatzeko aukera handiagoak ditu produktua ezezagun batek iragartzen duenean ez bezala. Ikusi ditugun iragarkietatik, Iberostar, 11888 eta FC Barcelonak, ospetsuak erabili dituzte.

Musikaren erabilera ia iragarki guztietan ohikoa da. Gainera oso garrantzitsua da jendeak iragarkia jarrai dezan. Ikusi ditugun iragarkietan, fondoko musika denek erabiltzen dute, 11888 izan ezik, gilgle bezala erabiltzen duelarik.

Over ahotsa, ikusi ditugun iragarki guztiek erabiltzen dute. Leche Celta, iragarki guztietatik bakarra da, emakumearen ahotsa erabiltzen duena. Beste iragarki guztietan gizonezkoen ahotsa erabiltzen da, produktuari sinesgarritasuna emateko. Celtaren kasuan, produktuaren izaerarengatik da emakumea Over ahotsean agertzen dena.

Azterketa hau egin ondoren argi gelditu da, ia iragarki guztietan estereotipoak jarraitzen direla eta jarraitzen ez dituztenak, estereotipo hauek ez dituzte guztiz apurtzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario